Volunteer hands

Sol·licitud de cancel·lació

Mitjançant el següent formulari podrà sol·licitar la cancel·lació de la seva donació periòdica.

Protecció de dades: les seves dades són tractades sota la responsabilitat de Fundació Estela per a la Discapacitat, amb la finalitat de gestionar i donar compliment a la seva voluntat de realitzar una donació a la Fundació legitimat per la normativa en matèria de blanqueig de capital. No es preveu cap cessió a tercers, llevat que sigui per obligació legal o que l’interessat hi presti el consentiment. Les dades proporcionades seran conservades durant els terminis necessaris de conservació d’obligat compliment. En tot moment pot revocar exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, així com els drets de limitació i oposició al tractament davant el Delegat de Protecció de Dades de l’Entitat a l’adreça Carrer Joan Maragall, 1, 43003 de Tarragona o per correu electrònic a protecciodades@xarxatecla.cat. També té dret a presentar una reclamació a l’Autoritat de control. Podeu consultar la informació addicional a la Política de Privacitat de la pàgina web a https://www.fundacioestela.cat